עדי סגל
גבעתיים
ערב קל — משחקים ושיח
שלום — אנחנו גרים בגבעתיים ולומדים בבית. נשמח למשחק ושיח עם משפחה דומה. אצלנו בת 7.
7 שנים·אופניים וגלגיליות, לגו ובנייה, משחקי קופסה
ראשון
ערב
לפני 4 ימים#29BA3A30
היי, נעים להכיר
עדי סגל
שלום — אנחנו גרים בגבעתיים ולומדים בבית. נשמח למשחק ושיח עם משפחה דומה. אצלנו בת 7.
בגבעתיים קשה למצוא משפחות שאוהבות משחקים כמו שלנו.
משפחה קטנה — מחפשים חיבור אחד-על-אחד. אם גם הילדים שלכם אוהבים קופסאות — נשמח להכיר.
כתבו לנו — נתאם משהו קל, בלי לחץ.