הילה דיין
אשקלון
אוהבים לצייר? נשמח להכיר
שלום — אנחנו גרים באשקלון ולומדים בבית. נשמח ליצור יחד — שתי משפחות, פרויקט קטן. אצלנו בת 7.
7 שנים·אופניים וגלגיליות, לגו ובנייה, משחקי קופסה
ראשון · שלישי
בוקר
פורסם אתמול#4F71320F
היי, נעים להכיר
הילה דיין
שלום — אנחנו גרים באשקלון ולומדים בבית. נשמח ליצור יחד — שתי משפחות, פרויקט קטן. אצלנו בת 7.
יצירה בבית זה הקשר שלנו — נחמד להכיר משפחה דומה.
משפחה קטנה — מחפשים חיבור אחד-על-אחד. שתי משפחות, שולחן אחד — זה מה שדמיינו.
אם זה נשמע לכם — שלחו הודעה, נשמח להכיר.